پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226181
انتخابات اتاق بازرگاني ايران چگونه برگزار مي شود؟
تاریخ انتشار : 1395/06/14 14:55:41
نمایش : 888
رئيس و هيئت رئيسه اتاق بازرگاني ايران بر اساس آرا اعضاي آن انتخاب مي گردد که طي جلسه اي با معرفي کانديداها و اعلام برنامه آن‌ها به رأي گذاشته مي شوند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در زماني که پس از اتمام دوران چهار ساله رياست اتاق بازرگاني ايران و يا استعفا وي به هر دليلي، نياز به انتخاب مجدد  رئيس و هيئت رئيسه اتاق ايران وجود داشته باشد اين اقدام بر اساس آرا اعضا صورت مي گيرد.
 
در ابتداي جلسه انتخابات اتاق بازرگاني، هيئت رئيسه سني متشکل از يک رئيس، دو ناظر و يک منشي براي برگزاري و اخذ آرا مشخص مي شوند که در اين بين مسن ترين عضو اتاق در کرسي رياست مي نشيند.
 
پس از انتخاب رياست هيئت رئيسه سني ، ناظران انتخابات از بين کانديداها تعيين مي شوند و در نهايت منشي منتخب معرفي مي شودکه در دوره قبل به درخواست اعضا از بين بانوان اين عضو اتاق انتخاب شد.
 
پس از آن کانديداها از بين متقاضيان رياست اتاق بازرگاني تعيين مي شود و هيئت رئيسه سني اتاق از آن ها درخواست مي کند تا هر يک به مدت ده دقيقه برنامه هاي خود را تشريح کنند و سپس با رأي حاضرين در جلسه فرد منتخب بر اساس بالاترين رأي اخذ شده اعلام مي شود.
 
در ادامه جلسه متقاضيان حضور در هيئت رئيسه، خزانه داري و منشي گري علاقمندي خود را اعلام مي کنند و سه دقيقه فرصت براي بيان اهداف در اختيار آن ها قرار مي گيرد و با رأي اعضا تعيين مي گردند.
 
در نهايت رئيس و هيئت رئيسه اتاق بازرگاني ايران از بين علاقمندان و با رأي اعضاي اتاق بازرگاني انتخاب مي شود
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html